marți, 26 ianuarie 2010

De ce mă înjuri, Bogdane?

De regulă nu răspund atacurilor forumistice anonime. De data aceasta, medsajul este aproape semnat
Cred că este necesar să fac câteva precizări: nu mai lucrez de mai bine de un an în Primărie. Am ales să-mi desfăşor activitatea la modul în care mă pot implica direct şi cred că actuala funcţie mă poate pregăti mai bine, iar cetăţenilor le pot oferi un suport mai consistent în felul acesta.
Mai voalat sau mai direct, unii mă învinuiesc de tot felul de intervenţii sub anonimat în lumea virtuală. Nu fac aşa ceva dintr-un motiv foarte simplu: ce am de spus, spun direct pe blogul acesta. I-am explicat asta şi deputatului Petrică Movilă, cu care m-am întâlnit duminică seara la recepţia de la Primărie, cu ocazia zilei de 24 Ianuarie. Cred că şi domnia-sa avea informaţii eronate în ce mă priveşte, pentru că nu ştia cui să atribuie un mesaj care provenea de la un ip care(zicea dl. Movilă) aparţine Primăriei.
Nu-mi dau seama cine ar arunca poveşti de genul acesta pe seama mea. Bogdan este doar o victimă a dezinformării. Or mai fi şi alţii. Cert este că cineva are un motiv să mă sape. Ceea ce e de bine. Regula e că te înjură unul mai mic şi aşa îţi dai seama că devii important :)

Update: Încă o opinie care confirmă ce spun şi eu.

4 comentarii:

  1. Domnul Movila ar trebui sa fie mult mai informat si sa stie ca IP-URILE se pot clona. Deci e un mare fleac in ploaie ca nu stiu de mesaj de pe ziarul de iasi vine cu un IP de nu stiu unde. Sa fim seriosi. Cine sta sa caute asemenea prostii, probabil ca n-are de lucru. Mi-am gasit su eu IP-ul clonat prin nu stiu ce locuri. Asta inseamna ca am "fost" virtual acolo? Nu eu, poate altii "pentru mine".

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit şi chestia asta. Nu mă pricep destul dar îmi închipui că şi asta face parte din arsenalul războiului mediatic. Revin la ce ziceam mai înainte: e bun şi anonimatul, că ţine de libertatea de exprimare, dar cine doreşte să-i fie respectată opinia ar trebui să şi-o asume transparent.

    RăspundețiȘtergere
  3. armele nu omoara oameni, oamenii omoara oameni. e valabil si pentru 'anonimity'. pana la urma conteaza cine vrea si in ce scop sa fie anonim. faptul ca numitul (invinuitul) cum ii zici tu 'bogdan' alege sa te injure 'sub protectia anonimatului' e o prostie, o dovada de lasitate si de neputinta. e dovada vie a faptului ca respectivul personaj nu are nici coloana si nici principii.
    O data de mult, acelasi bogdan s-a laudat ca e inalt functionar european dar dupa ce profesorul Oprea a raspuns clar la intrebarea daca e sau nu angajatul sau si anume ca nu e, ca acel bogdan nu are nici o relatie contractuala cu cabinetul europarlamentar Oprea, acel bogdan a disparut din peisaj o vreme. o fi fost de jena? de frica? din prostie?
    poate ca ar trebui confruntat, direct si fara menanjamente. daca il stii, cand il vezi pe strada intreaba-l direct (dar cu martori) "De ce ma injuri Bogdane?"

    RăspundețiȘtergere
  4. Creştineşte este să-ţi ierţi pe cei care îţi fac rău. Eu mă gândesc că acel om poate avea probleme aşa de mari că nu le poate rezolva altfel. E un punct de vedere.

    RăspundețiȘtergere