luni, 1 februarie 2010

Week-end în locul unde nu contează lucrurile mici

Ciobănescul Crai şi Radu „Marele-Prieten-Al-Animalelor” într-un mic moment de duioşie. Crai este câine de pază şi nu tolerează străinii. Radu este prea puţin impresionat de asta.

Faptul că-l cunosc pe prietenul lui Crai (fiind şi rude, ca să zic aşa), mă face şi pe mine tolerat, adică zgârieturile de pe şale le-am căpătat doar din afecţiune.

M-am gândit că zăpada este doar o altă formă a razelor soarelui, dar n-am avut curajul să mă aştern la plajă. Poate mai încolo...

Nu ştiu de ce a ieşit aşa albastru. Poate din cauza focului de la grătar. Sau a producţiei de vin nou fetească-grasă-otonel din viile Cotnarilor, de care nu s-a atins nici urmă de substanţă de tratare.

A urmat ceva indescriptibil: Eric Clapton, Jimi Hendrix, Lynyrd Skynyrd, Jethro Tull, restul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu