miercuri, 6 ianuarie 2010

Primul contact online pentru sesizări şi consultaţii privind problemele asociaţiilor de proprietari


Mulţi dintre proprietarii pe care îi administrez în calitate de director executiv la Termo-Service se plâng că ajung mai greu să comunice cu mine din diferite motive: se află la serviciu în timpul zilei, sediul nostru este prea departe (în Bularga), linia de centrală telefonică este ocupată mult timp etc. De multe ori, în controlul pe care îl fac pe la blocuri se mai găsesc persoane care profită de moment să-mi comunice probleme care persistă de ani de zile şi nu au putut fi comunicate sau nu s-au rezolvat până la capăt.
M-am gândit la cea mai simplă cale, utilizată de majoritatea celor care lucrează la birou, cu calculator conectat la net: messenger. Şi eu îl folosesc des, pentru foarte multe motive. În primul rând e gratis, în al doilea rând pot comunica mai bine decât cu telefonul, că răspund la mesaj atunci când pot şi nu trebuie să stau cu mouse-ul la ureche tot timpul. Apoi, se pot transmite date în timp real, lucru pe care nu-l pot face cu celelalte mijloace. În plus, mesajele pierdute mă aşteaptă cuminţi, să le citesc şi să le răspund.
De un lucru îmi pare rău: că nu mi-a venit ideea asta mai devreme, pentru că aş fi putut economisi timpul clienţilor şi al meu. De el se pot folosi toţi proprietarii de apartamente din administrarea Termo-Service, care doresc să afle detalii despre lista de plată şi cheltuielile de întreţinere, care au nelămuriri sau care doresc să anunţe defecţiuni la reţelele de apă rece, caldă, canalizare sau încălzire. Pot, de asemenea, să mă contacteze cei care doresc să se informeze privind oferta noastră, chiar dacă nu sunt administraţi de noi.
Ca să concluzionez: pot fi găsit zilnic, pe yahoo messenger cu id-ul: tudor.tudose la care răspund imediat dacă sunt la birou, sau mai târziu, dacă sunt pe teren. În funcţie de natura problemei, mă pot deplasa, în cel mai scurt timp, în orice loc din oraş, pentru a vedea la faţa locului cum arată problema.
Desigur, pot apărea şi unele mesaje răutăcioase, din partea unor „glumeţi”, dar le voi ignora cu condescendenţă. Rezultatele pozitive sunt mult mai importante decât micile răutăţi.

Nu uitaţi: tudor.tudose vă rezolvă problemele asociaţiei!

UPDATE: Mulţumesc EVENIMENTUL şi INFORMATIASI.RO pentru sprijinul dat îm mediatizarea acestei măsuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu