luni, 26 iulie 2010

Administrarea blocurilor, ultimul „refugiu” al profiturilor din imobiliare

Sute de blocuri în administrare
Există firme care administrează chiar şi sute de blocuri. În plus, în cele mai multe situaţii, ele asigură şi servicii de întreţinere, reparaţii, de­zinsecţie, oferind preţuri atractive şi avantajul proximităţii serviciilor. Astfel, Termoservice din Iaşi are în administrare a treia parte din fondul locativ al oraşului. „Avem în ad­mi­nistrare peste 900 de scări de bloc şi, pe lângă blocurile vechi, avem şi ansambluri rezidenţiale noi, chiar şi blocuri ANL”, a declarat Tudor Tu­do­se, directorul general al firmei. „Fa­cem şi multe alte servicii: repara­ţii, hidroizolaţii şi altele. Asta nu ne scu­teşte de reclamaţii din partea lo­ca­tarilor, dar toate firmele de profil au reclamaţii. Trebuie să subliniez însă că noi beneficiem şi de avantajul că aparţinem de Consiliul Local şi sta­tul încă reprezintă pentru mulţi ro­mâni o oarecare garanţie a servicii­lor prestate”, precizează Tudose.

Întregul articol în Săptămâna Financiară

luni, 5 iulie 2010

Prin pădurea bookmark-ului/Trece blogul Radului (vechi cântec de vitejie)

„Însă Radu n-asculta/ Blogul şi-l împodobea” (măi Leano...)

La mai bine de un an jumate după ce am slobozit acest blog şi după mii de insistenţe adresate altora să facă la fel (nu să-i facă felu') avui, în sfârşit, o mulţumire: vlăstarul familiei, tânăra beizadea Radu şi-a deschis şi el prăvălie de impresii: Blog de jur-împrejur.
Autorul, un tip interesant, dar retras, impetuos, dar calm, este Viteazul-cu-o-mie-de-nume: Radu, Rădoi, Răducan (de la Bubu), Ţâgan (de la tata), Răducu (de la mama), Păcăliţă (Bica), Maimuţoi (iar tata), Miau (Mâţa). Le poartă, pe fiecare dintre ele, cu demnitate, aşa cum orice bilet de tramvai poartă cota de TVA.
Nu ştiu ce l-a făcut să scrie. Îl ştiu că e supărăcios, aşa că voi încerca să subţiez ironiile (dar nu-mi cereţi imposibilul!), sperându-i (nu ştiu dacă v-a plăcut chestia asta) să-l ţină cât mai mult, pentru că are ale naibii de multe chestii de spus, cele mai multe frumoase, altele uimitoare, iar unele de-a dreptul imposibil de mature.
Primul post pe blog l-a scris despre pasiunea lui pentru muzica rock, cea adevărată (mai am puţin şi-i scot Metallica din cap). Asta ţine de caracter şi de ADN. A învăţat acorduri la chitară singur, după lecţiile de pe youtube. Culmea e că îi ies foarte bine. Iar asta ţine de voinţă. Îmi place de tipu' ăsta. (Băiatu' lu' tata!)

marți, 29 iunie 2010

De pe mail: Romania nu intra in programul Rabla?


Stare tehnică:
Are probleme cu alimentarea, o mică defecţiune la mecanismul de direcţie, că nu ţine linia dreaptă, şi merge cam înfrânată. Cutia de viteze e blocată în marşarier. Este înmatriculată în Europa, cu numere provizorii, se mai poate circula cu ea maxim o lună.

Istoric:
Este fabricată acum 2000 de ani, sub licenţă romană. A fost avariată în repetate rânduri. Prima dată a fost condusă de nişte ciobani, dar au mai călărit-o şi alţii. A fost reparată numai cu piese second hand, aduse de pe la turci. O perioadă a fost condusă bine de nişte nemţi, Carol I şi Ferdinand, dar apoi a încăput iarăşi pe mâna unor idioţi care au băgat-o prin toate gropile.
Exteriorul a fost vopsit în 1989, dar interiorul este încă plin de rugină. A mai avut câteva reparaţii capitale, în 1600, 1859 şi 1918, dar a mai şi pierdut o parte din piese.

Combinaţii:
Predau leasingul, mai sunt de plată la ea câteva zeci de rate FMI. Accept şi variante de schimb cu o ţară similară din Africa , oricât de mică ar fi dar să funcţioneze.

De ce o vând:
Sincer să fiu, o vând că m-a lăsat în drum şi nu mă pricep la ea. Plus că îmi consumă cam mult, şi ca s-o repar mă costă cât nu face. Oricum, eu n-am permis de conducere pentru categoria asta de ţară, aşa că să o conducă cine s-o pricepe. Dacă nu o vrea nimeni, o dezmembrez şi o vând pe bucăţi. E păcat de ea, vă spun. Sper să o ia cineva care ştie să o aprecieze.