vineri, 11 septembrie 2009

Crin, maturizează-te, că râde lumea de tine

Am văzut că mi-ai scris. Am primit în uşă vederea aia de la tine şi m-am bucurat să văd că ţi-ai schimbat freza pe o parte. Aşa cum era înainte, parcă erai un copil întârziat, zău aşa. Nu că acum mi-ai fi mai simpatic, dar te mai îmbătrâneşte oarecum.
Află despre mine că sunt sănătos, dar tu n-ai nicio contribuţie la asta, pentru că viaţa mea nu a fost mai bună datorită a ce mi-a arătat mie şi întregii lumi ministrul ală, Păcuraru.

Mă informezi, dragă Crin, că trăim în ţara în care oamenii plătesc taxe pentru ca un grup de politicieni să o ţină din scandal în scandal şi să îşi păstreze privilegiile. Ai mare dreptate.
Uite, de exemplu, la Iaşi. A fost clar că aţi pierdut alegerile în mod lamentabil, cu toate astea oamenii tăi s-au ţinut cu unghiile şi cu dinţii de scaune, iar unii o mai întind în procese şi în ziua de azi. Dacă sunt liberali, aşa cum se laudă, de ce nu se apucă de o afacere, ce nevoia au să tragă înainte la ţâţa statului?
Şi totul, după cum spui, pentru că aşa au înţeles o mână de politicieni, aceiaşi de 20 de ani, să-şi paseze unii altora banii şi funcţiile. Dragul meu, eşti parlamentar de 17 ani! Ai fost trei ani ministru al Tineretului şi Sportului, când şi eu eram mai tânăr şi n-ai făcut nimic pentru mine. Poate nu înţeleg eu, dar mi-ai scris ca să-ţi faci autocritica, să te faci de băcănie în faţa alegătorilor, în anul în care vrei să candidezi la prezidenţiale sau echipa ta de campanie e plătită de Băsescu?

Îmi mai spui că vrei să redai România românilor. Da' ce, ai tu cheile de la ea?
Îmi promiţi că nu voi mai avea parte de scandaluri, fără grupuri de interese, fără spectacole de prost gust (apropo, n-o să mai văd manelişti la TV?), fără minciună (da' scrisoarea ta ce e?) şi (fără) promisiuni deşarte. Cum ai să faci tu toate astea? Ne vei trimite pe toţi în Rai? Scuză-mă eu mai am ceva treabă pe planeta asta aşa că

Ia-ţi, naibii, caltaboşii de la uşa mea!

P.S. Tu nu poţi schimba România. Ai fi putut, dacă tot te dai cinstit, să faci campanie în perioada stabilită de lege. Dar, dacă tot vrei să schimbi, începe cu Tăricenii, Fenechiii, Nicolaele, Nicolăeştii, Chiuarii, Păcurarii, Adomniţii şi Remeşii faţă de care mi-e aşa de greaţă.

7 comentarii:

  1. S-au gandit si liberalii ca acum e sansa sa reintre la guvernare. Crin e cu atat mai josnic cu cat sustine ca e curat fara a fi. Daca era asa atunci facea campanie legal.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai bine Crine ti-ai vedea de treaba si ti-ai rezolva problemele din partid ca te lasa oamenii cu buza umflata

    RăspundețiȘtergere
  3. Antonescu isi face campanie cu un partid de fugari

    RăspundețiȘtergere
  4. De unde scot liberalii atatia bani sa faca campanii cu lunile si la iasi.doar stiu ca n-au nici o sansa.

    RăspundețiȘtergere
  5. L-am vazut si eu aseara pe Crin Antonescu la Sinteza Zilei. Se vede ca este un bun comunicator dar nu are greutate politica, sa spun. Are un discurs foarte bun, cred ca a studiat foarte bine piata ofertelor discursive politice de pana acum caci acopera o plaja neexploatata dar numai atat din punctul meu de vedere. Este cu adevarat extrem de spectaculos sa spui ca Oprescu iti este simpatic, ca Geoana are calitatile lui si ca Basescu este raul cel mai mare(in termenii folositi de el aseara). Este un om politic de sticla si va aduce spectacol in show-urile politice din campanie mai ales ca este si imprevizibil, si elegant, ceea ce poate dezarma. De acolo insa si pana la abilitati reale, la forta politica reala mai este. Se apropie mult de tipul de politician aferit de Radu Duda, dar depinde daca vor fi si voturi aduse numai pe atat. Eu inclin sa cred ca nu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Crin ar putea sa-i faca probleme lui Basescu si ar fi bine sa-i faca si sa-i mai rupa din electoratul de dreapta. Nu stiu cat e de autentic dar mai bine asa decat Basescu. Daca e sa prefer pe unul dintre cei doi, mai nimerit e Crin. Sunt satul de Basescu si va fi mare greseala romanilor daca ii mai dau tara pe mana inca cinci ani. A distrus justitia, a subordonat serviciile secrete, a subordonat Guvernul care nu face nimic decat sa blocheze acolo unde seful graieste, a distrus reputatia Parlamentului. Am votat un mandat de cinci ani ca sa-l individualizam si ca sa-l responsabilizam dincolo de influenta si de culoarea politica si uite unde s-a ajuns. Mai degraba as vota cu Crin.

    RăspundețiȘtergere
  7. Norocul nostru e că nu trebuie să alegem numai între cei doi. Pe principiul „răului cel mai mic” îl putem alege și pe Nati Meir, dar nu asta e ideea.
    După părerea mea, Crin Antonescu nu-și poate conduce nici măcar partidul, deși acum e vai de capul lui (partidul).
    Poate, însă, să mai crească. Depinde cine se va găsi în jurul lui...

    RăspundețiȘtergere