sâmbătă, 22 august 2009

Adrenalină la Caneva

Nu-mi place cu avionul. Așa că pot considera zborul spre Milano-Malpensa drept prima încercare cu adrenalină. A doua distracție cu palpitații a fost drumul cu un Fiat 500 de 16 ani pe autostrada italiană, de la Milano, la lacul Garda, renumkit pentru parcurile sale de distracții. După ce a stat o zi în soare, micului mascalzon i-a crescut vaporilor din rezervor, astfel că a început să-i curgă benzina din rezervor. Am desfăcut bușonul și am lăsat să țâșnească în voie vreun litru de carburant, după care i-am dat viteză până la Milano. Noroc că eram doar doi în lim uzină, ceilalți luând loc în Astra. Ce să fac, dacă mi-a plăcut la un moment dat mica mașinuță, iar cineva ține atât de mult la mine încât mi-a făcut rost de una. Altă dată voi avea mai multă grijă ce-mi doresc.
Caneva World este un parc de distracții acvatic, destinat (ca mai toate celelalte din Italia) celor cu inima tare. Personal, m-am fript acum trei ani la Gardaland, așa că doar mă uit la cei care preferă să cadă în gol de la 30-40 de metri.
Deci, poze:










Ce e cu ultima poză: un loc cu șezlonguri la care te retrăgeai să-ți tragi sufletul, pe care îl luai în posesie gratuit, la care lăsai bagajele, cu ce era inăuntru - telefon, camera foto - și nu-ți umbla nimeni, chiar dacă lipseai câteva ore. Nu m-am simțit ca în România.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu