luni, 25 martie 2013

Convorbirile mele sunt înregistrate


Nu vă închipuiți că am căzut în plasa numărului magic de la care afli cine te ascultă. Că se ascultă telefoane este clar și evident, problema mea fiind acum nu că serviciile secrete românești trag cu urechea la ce vorbesc, ci că sunt și alții care ascultă ilegal, pe baza unor sofisticării tehnice. Dar nu despre asta vreau să scriu.
De curând mi-am instalat pe telefonul de serviciu o aplicație care îmi înregistrează toate apelurile. Orice vorbesc cu colegi, clienți, ziariști se stochează în memoria telefonului, spre aducere aminte. Așa mă păzesc să nu uit câte ceva, dar le pot arăta și altora ce le-am zis să facă și n-au făcut.
Mi se pare corect așa, pentru că este telefon de serviciu și oricine mă sună o face în chip oficial. E cam ca la serviciile cu clienții unde "mesajul poate fi înregistrat, continuarea apelului reprezentând acceptul dumneavoastră".
În mod evident, și unele declarații publice pe care le ofer pot fi confruntate. S-a mai întâmplat ca eu să spun una azi și mâine să-mi pun mâinile în cap citind ce-a apărut. Având proba la îndemână e mai ușor să lămurim ce s-a spus și de unde vin aberațiile.
Probabil unii se vor feri să mă mai sune pentru tot felul de bârfe. E bine așa! Nu mă interesează bârfele și nici bârfitorii. În rest, multă sănătate dvs. și ascultătorilor noștri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu